Kirjaudu
maanantai, 15. helmikuu 2010
Ahdistaa.. Mun on ikävä sua..
"Kuu valaiseepimeyteen luo varjot huoneeseenen unta saasua vain aattelenikävää, kipeää kannan sisälläinsinut kadotin, yöhön vajosinmiestä kaipaavaa vain muistot lohduttaamä putoan uniin kauneimpiinhetkiin menneisiinkun kanssas olla saintaas katoan, öisiin maisemiinpäiviin eilisiin, yhteisiin unelmiinmä putoanyö tummentuu, sammuu kuumielessäni näänkun ääriviivas piirtyy pimeäänkuin hymyillen, hyväillen oisit sylissäinsinut kadotin, yöhön vajosinmiestä kaipaavaa vain muistot lohduttaamä putoan uniin kauneimpiinhetkiin menneisiinkun kanssas olla saintaas katoan öisiin maisemiinpäiviin eilisiinyhteisiin unelmiinmä putoanuniin kauneimpiinhetkiin menneisiinkun kanssas olla saintaas katoan öisiin maisemiinpäiviin eilisiin, yhteisiin unelmiinmä putoan.. "
Kommentit